2017/07/24

一百歲唔死都有新聞聽

細個嗰陣時最鍾意打風。所謂打風者,即係颱風來襲之謂也。因為打風有機會唔洗番學,兼夾有得出去冒險爬樹「兜風」。如果個颱風來勢夠勁,一般謂之打得成,即係「八號風球」或以上,噉就多數會有災情,譬如樹林畀佢吹到剝光豬,啲寮仔、豬屋就吹到冇咗屋頂之類,喺我地啲百厭細路嘅眼中,噉就算係一番特別景象,總之係覺得好好玩,睇落有強烈嘅新鮮感。其實好多時會有傷亡,好慘嘅;但係由於資訊唔係好似今日噤流通,所以不知不覺,唔會識得同情嗰啲不幸嘅受災者。

今時唔同往日,「八號風球」九成唔會死人。哩趟敝客居然仲喺山林裏頭、做番一次包冇死得嘅見證添。

星期日一大早,「天文台」已經從夜晚掛起嘅「一號風球」轉咗「三號」,仲話好快要再改掛「八號風球」添,並且會轉吹南風!噉敝客所在山區豈非畀佢打到正晒!

敝客於是就狼狽囉!為免死在山林要勞煩有關人員長途跋涉嚟善後,唔洗徵詢顧問,都識得係要即刻煮飯食飽,連隨出山趯路啦!

敝客同一般露營者唔同,由於裝備物項多,加上收拾程序複雜,撤營執嘢最少要兩個鐘頭。而哩次仲唔止添喎,可謂禍不單行,因為用咗八年嘅背囊、嗰兩條外架主骨唔生性,喺來程初段受夠咗長期勞役,攔腰斷咗!家吓首先要幫佢求其駁番兩條骨,至可以執嘢裝入去。


於是匆匆冒雨上坡,斬咗兩枝都算幾直嘅山棯樹榦,再用幾條來程遇倒嘅警察畀嘅、估計係用嚟拘捕非法入境者嘅尼龍索帶,求其將背囊嘅兩條外架主骨臨時修復。

哩個時候風雨大咗些少,張3米乘5米嘅頂篷要即刻裁去一節篷竿,以避免雨水撇得帳篷太濕。噉就慘喇,即係跟住嘅兩個鐘頭,一切行動都要彎腰而為,冇得頂天立地。琴日背囊斷骨,重力方向改變,腰下過度受壓,行咗兩個幾鐘頭,盆骨部位已經有啲痠痛,家吓仲要攣住條腰螁嚟螁去卸帳、執嘢,都米話唔辛苦!不過哩啲叫做自己攞苦嚟辛,敝客冇得怨天尤人!

折腰埋頭苦幹兩個鐘頭之後,終於搞掂晒。嚴重傷殘嘅背囊於是上膊,估計仲重過來時好幾公斤,因為一切都係濕嘅,尤其是嗰張頂篷,直情濕到摺都摺唔埋噤滯!

拔營起行喇。個心諗:睇下兩個幾鐘頭之後、趕到出去北潭坳、仲有冇巴士搭啦!如果巴士已經停開,吹風淋雨徒步行出西貢市區都要咖喇,鬼叫我揀正哩兩日嚟入山咩!時值大暑,偏偏琴晚都唔知幾涼幾好瞓,算係有過一夜風流喇,呵呵呵!

大概就喺哩個時候,當時我仲未知嘅,原之來個壞鬼颱風洛克已經登緊陸,嗰個噉嘅「天文台」已經打算好快改掛「三號風球」。而敝客當時所在,正係個颱風登陸位置嘅範圍之內!噉就真係出奇喇,啲風冇錯係好似轉咗方向,一陣陣迎面吹嚟,但係唔覺得大咗好多喎!

正所謂一百歲唔死都有新聞聽!噉樣掛「八號風球」法,幾廿年來我真係都未見過!喺野外遭逢八號風球,今次好似係第二次;喺營地呢,直頭就係破題兒第一遭!

沒有留言: