2010/03/27

巴士瑣聞

坐公共汽車,偶有瑣聞。我坐在那裏,往往有個嚦嚦鶯聲的,在我後面拿著「方便電話」聊個不停,我的耳朵當然沒安活門,又沒有帶著隨身聽,無法「充耳不聞」,唯有被動接收所有近距離語言訊息。這往往讓我感到不勝其煩,有時實在受不了了,唯有起來另覓他座。但偶爾又會聽得一兩句夠逗的,讓我忍俊不禁:

喂?――係啊?係咩?係喎。――我今朝打爛咗個杯,唔好意頭――上咗車半個字之馬――啱啱開車,啱啱閂門――四個字去到――五個字啦――噉就半個鐘囉――七個字嘞――你而家喺邊度?――係咩?又開多間。係咩?――好吖,檸茶啦――唔駛,唔駛――都話唔駛咯――又好――好吖――係咩?係咩?――真嘅?係喎。吓?乜話?你記唔記得,次次都係我等你?今日你等番我一次噤多――係咩?買咗?――點解?――就係為咗佢?――核突!――好核突!――核突到嘔――你唔覺得好核突咩?――其實我唔駛懷疑,你當然唔覺得核突――核突到嘔好過悶到嘔――我知,我梗知啦――我知你屬狗嘎嗎――你唔好鬧我俟呀――噉都得?你唔識就唔好亂講,等我講你知啦,我地兩個唔係「蛇鼠一窩」,係「豬狗不如」――仲駛問點解!用個腦諗吓啦――好喇,講你知喇:因為我仲未夠肥,你又唔夠惡――我就算係豬,寧願錫隻癩蛤蟆,都唔會錫隻狗――我冇噉講,唔好冤枉我――乜你唔知咩?我都唔知喎――我點知癩蛤蟆係咪即係蠄蟝!阿搣時冇教,我未見過蠄蟝,蠄蟧就見得多――哦,我知道嘞,你原來係――冇事喎,以後我地唔來往就得啦――吓!我有講過我係公主咩?――我冇講過呀――你收聲!――收爹!――係咩?真係?――我估就唔係嘞――我估佢以為你都係一隻狗就真,佢連去廁所都學唔識,噉低啤,邊知人類係乜野!――我打賭佢唔識――你去問佢――我唔會估錯咖啦,佢一定以為你都係一隻狗――你媽咪肯咩?――你家姐肯制咩?係我就唔制嘞――你阿哥怕會肯都未定――未到――未到啊,都話咗未到咯!――過咗燈位――轉咗彎――上緊斜路――係喇,係喇――梗係,實係啦,理所當然啦――係唔係先?你捨得咩?――我唔信――唔信――唔信――我唔信你真係捨得――噉將佢畀咗我吖――畀我啦――我為你著想咋。我係你嘅救星,我係你全家嘅救星――唔係――唔係。梗唔係――你唔好諗得太多!我將佢送去愛護動物協會畀人領養――過一排如果冇人肯要佢嘅話,佢地就會畀佢「吉人天相」,將佢人道毀滅――唔好嬲,唔好激氣――唔講就算啦,你估我好想同你講電話咩!――我收線喇――你話你仲講唔講?你話啦――你仲講我咪唔收線俟囉――係咩?――――係啊?――喺邊?――佢去嗰度做乜野!――肥咗定係瘦咗?――係咩?――邊個話我似佢!――我唔信――我邊有佢噤靚――你知嗝,我唔飲得鮮奶,一飲就會肥――佢著成點?――係咩?人地屋企有錢,你唔恨得噤多――我從來冇見過佢坐巴士同地鐵,去邊都一定坐的士――你喺邊呀而家?――到底喺邊度唧?――哎呀,你坐過龍啦!――你真係吖――噉你要走翻轉頭一個站,好死遠!實聽行到你兩隻腳都軟晒,我地唔駛躝街喇――咪好囉,你又唔駛等我,又係要我等你!――小心過馬路呀,因住畀車車鬼死呀!――你而家應該搭的士喇――我學似你有車牌我就唔坐巴士啦――………………

人與人之間的感情,談呀談的,天天這麼談,週週這麼談,月月這麼談,年年這麼談,一定就能談得越來越深厚了。

可我糊塗了,這算不算談情?嗯,對呀,這不是談情還能是什麼?這確實是談情!

沒有留言: