2016/06/18

「挖事噏」(WhatsApp)粵韻戲謔詩一首並序

我地大樓法團嗰位女司庫嘅職業雖非「人之患」,卻「好為人師」,偶爾仲會「師」得赧有詩意。不過佢唔識作嘢,又冇核准教材,只係擅長貼料轉發。前一排又唔知喺邊戍抄咗首小兒級勸世打油詩,貼上佢自己創建嘅群組度,自作好心,教大家最最正確嘅做人態度;仲不厭其詳請大家傳開去,叫人諗起邊個就傳畀邊個,等所有朋友都可以受益噉話添!

點知嗰位冇乜幽默感、噏親乜嘢我都總係睇唔多明嘅主席佢老人家竟然頂唔順,粒聲唔出,馬上退出群組!嗰位詩意司庫居然仲唔明白點解,覺得好可惜噉話,真係畀佢攞埋敝野客個膽!

之我就噉樣理解喎:人地假假哋話晒都係堂堂一位主席,仲一把年紀,洗乜鬼你公然喺群組度教佢做人啫,吓嘩?係都靜靜雞貼去佢個私人帳戶啦,係咪?真係睬你都生小兒積啦!你估佢係你老友,嗗聲忍咗你咩!唔即刻退出,唔通等你再接再厲,繼續抄埋晒啲意義深長嘅超筍補習天皇級講義,當佢係中學生嚟循循善誘?唔怕得罪講句,真係有些少天真爛漫喎!

我作為堂堂「團總書記」,哩趟都畀佢「教」到啼笑皆非,佢未開群組之前早有前科,鬧佢又唔好,笑佢又唔明,嬲佢又唔知,真係冇乜佢修!唯有老老實實順便作嘢玩吓,同佢首勸世詩嘅詩意背道而馳,噉樣敬答一番啦,嚡!:

就算百廿九,賴死唔肯走!
做人要貪心,越貪越係有!
口噏話運動,未做先要唞!
營養免均衡,食極都唔夠!
冇肉難歡悅,腹大眉宇秀。
餐餐上酒家,常客享折扣。
腦筋洗鬼郁,醒目靠神佑。
油鹽唔怕多,降醇有靚酒。
物色奇驗方,幾劑癌有救!
飲茶約豬朋,打牌搵狗友;
吹水用手機,話題興紅酒。
懶理天下事,碳排冇研究;
家住摩天厦,水浸有得守。
做人要快樂,快樂靠朋友;
識得朋友多,酒肉不離口!
今朝朋友日,司庫冇停手;
抄嘢送畀人,忙到有啲嘔!

沒有留言: